Zjednodušená verze schránky
Může se stát, že se e-mailová schránka neotevře ve standardním HTML zobrazení a formátu.
V takových případech se uživateli objeví následující hlášení:
Tento stav, jak je uvedeno v textu, může trvat pár minut. Níže uvádíme tipy, jak zajistit nápravu na straně uživatele.
- Nejprve ověřte, zda nemáte zapnutý nějaký doplněk či program na blokování reklamy (doplňky Adblock a podobné). Pokud ano, danou funkci vypněte či vytvořte výjimku v nastavení prohlížeče pro danou webovou stránku (www.centrum.cz, www.volny.cz nebo www.atlas.cz).
- Zkontrolujte v počítači, notebooku či tabletu antivirovou ochranu (tu také pro potřeby pokusu vypněte).
- Poté se pokuste načíst webovou stránku, resp. přihlásit se do schránky znovu.
- Při přetrvávajících problémech s načítáním (přihlášení je pomalé, grafická podoba schránky neodpovídá běžnému stavu), otevřete webovou stránku v anonymním okně prohlížeče a v něm proveďte přihlášení.
- Vyzkoušejte použít jiný prohlížeč. Funguje-li v pořádku provoz schránky v jiném prohlížeči (např. Google Chrome), chybu v původním (např. Mozilla Firefox) nahlašte prosím technické podpoře daného výrobce.
Děkujeme za spolupráci.
Tým helpdesk pro E-mail služby