Zabezpečení proti spamu umí automaticky ochránit vaši schránku před drtivou většinou nevyžádané pošty (spamem). Nevyžádaná pošta je automaticky a hromadně rozesílána na různé emailové schránky uživatelů. Většinou se jedná o reklamní zprávy nebo zprávy v cizím jazyku, někdy s pochybnou přílohou.


Naše zabezpečení proti spamu třídí tyto zprávy a přesouvá je do složky „Spam koš“ ve vaší emailové schránce. Zabezpečení proti spamu umí automaticky rozlišit díky nastaveným parametrům, co je vyžádaná pošta a co není. Pokud patříte mezi zkušenější uživatele, pak funkce Zabezpečení proti spamu nabídne i vlastní možnosti nastavení.


POP3 – stahovat spamový koš

Zaškrtněte „ano“, pokud chcete do svého počítače přes POP3 stahovat zprávy, které byly vyhodnoceny jako spam. V opačném případě vám prostřednictvím poštovního klienta bude chodit do přijaté pošty menší množství nevyžádaných zpráv.


Označovat spam jako přečtené

Upravte toto nastavení, pokud nechcete zprávy ve spamovém koši po doručení označovat jako nepřečtené.


Automatická filtrace většího množství spamu

Zprávy lze filtrovat (v sekci Nastavení/Personalizace/Filtry) pomocí nastavení parametru „pokud je zpráva spam“ – akce „zprávu zahoď“ (v sekci Nastavení/Personalizace/Filtry).

Rozšířené možnosti antispamu

Blokování adres

Zablokuje určitého odesílatele. Můžete si sami zablokovat konkrétní adresy (např. jmeno@ domena.com) nebo celé domény (např. domena.com). Zprávy obsahující tuto adresu nebo doménu budou automaticky vyhodnoceny jako spam a nebudou doručeny do složky „Příchozí“. Jednotlivé adresy uložíte postupně zadáním jejich názvů do připraveného pole.


Výjimky

Zvolený odesílatel nikdy nespadne do spamového koše. V případě, že některé adresy mohou být nesprávně vyhodnoceny jako spam, můžete jim zde udělit výjimku. Většinou se jedná o adresy cizích domén (např. *.com, *.net apod). Ukládat můžete rovněž buď jednotlivé adresy (např. jmeno@domena.com) nebo celé domény (např. domena.com). Zprávy obsahující tuto adresu nebo doménu budou automaticky vyhodnoceny jako nespamové a budou doručeny do složky „Příchozí“.