V případě nefunkčního hesla vyzkoušejte následující postup:


Správný formát hesla

Zkontrolujte, zda nemáte zapnutou klávesu CapsLock (obsahuje-li heslo písmena), případně vypnutou klávesu NumLock (obsahuje-li číslice).


Smazání souborů Cookies

Situace by mohla být také způsobena používáním Cookies., zkuste si v nastavení vašeho prohlížeče smazat soubory Cookies či Temporary internet files. Více informací o mazání cookies v prohlížečích najdete v článku Jak mám smazat soubory cookies?


V případě, že výše uvedené kroky byly provedeny a stále se Vám nedaří heslo obnovit, ověření pro obnovu hesla může proběhnout několika způsoby.


1. Obnova hesla přes odpověď z e-mailové schránky

Pokud máte ke schránce stále přístup - např. z aplikace v mobilním telefonu či nějakého poštovního klienta (případně si nepamatujete zadané heslo ve webovém rozhraní, kde jste trvale přihlášen/a), zašlete nám ze schránky žádost na adresu helpdesk@centrum.cz. Rádi Vám poté heslo obnovíme a zašleme instrukce zpět do Vaší schránky.


2. Ověření přes alternativní kontakt (telefonní číslo nebo sekundární e-mailová adresa)

Heslo si můžete resetovat přes Váš telefon zasláním SMS nebo pomocí odkazu odeslaného na alternativní email. V tomto případě navštivte stránku https://heslo.centrum.cz/ (pro Centrum.cz), https://vheslo.centrum.cz/ (pro Volny.cz) či https://aheslo.centrum.cz/ (pro Atlas.cz).


Důležité upozornění


V případě, že ve schránce není k dispozici žádný z výše uvedených údajů (alternativní kontakt, složky, korespondence), není možné heslo nijak obnovit.

Děkujeme za pochopení.