Informace o nedoručení zprávy
Z jakého důvodu jsme nedoručili Vaši zprávu?
Neustále se snažíme vylepšovat naše služby, mezi které patří i ochrana před odesíláním nevyžádané pošty. Náš systém z určitých důvodů vyhodnotil vaši zprávu jako podezřelou, a proto vám došel tento e-mail. Samozřejmě se může jednat i o chybné vyhodnocení. V takovém případě se omlouváme a budeme se snažit neprodleně zjednat nápravu.
Nejste si vědomi odeslání této zprávy?
S největší pravděpodobností mohlo dojít ke zneužití Vaší e-mailové schránky. V takovém případě důrazně doporučujeme změnit si heslo pro přihlášení do schránky a to pokud možno ihned. Pro lepší ochranu lze nastavit i alternativní kontakt. Návod pro oba tyto kroky naleznete na následujících odkazech.
Změna hesla - návod pro provedení změny v e-mailové schránce
Nastavení alternativního kontaktu
Proč byla Vaše zpráva označena jako spam?
Automatizovaný systém strojově vyhodnocuje jednotlivé parametry zprávy a pokud najde podezřelé signatury, dojde k označení zprávy jako možný spam. Podrobné informace k důvodům vyhodnocení bohužel nejsme oprávněni z bezpečnostních důvodů sdělit. Chceme Vás přesto ubezpečit, že se nejedná o cenzuru či hodnocení zpráv na základě jejich obsahu.
Opakovaně se stává, že se Vámi odesílané zprávy nedoručují?
I taková situace může nastat. Algoritmus systému, který strojově vyhodnocuje odesílané zprávy, není neomylný a postupně se učí a zdokonaluje. Víme, že je taková situace velmi nepříjemná a snažíme se, aby k těmto případům docházelo co nejméně.
Děkujeme za pochopení.